
Pre značku Blanc Optik a jej maloobchodné prevádzky sme vytvorili marketingovú stratégiu so zameraním na podporu exkluzivity značky, získanie nových zákazníkov a zvýšenie predaja v regiónoch so zastúpením svojích predajní.
Navrhli sme a kompletne zrealizovali reklamnú stratégiu exkluzívneho klubu pre zákazníkov “Klub Blanc Optik”.
- Tvorba loga a dizajn klubu
- Vytvorenie webu s registračným formulárom pre zákazníkov
- Grafické spracovanie a kompletná správa PPC reklamných kampaní na sociálnych sieťach
- E-mail marketing a tvorba špeciálnych ponúk pre členov klubu
Náš cieľ sme naplnili v priebehu niekoľkých týždňov. Reklamná kampaň na Facebooku priniesla 30% nárast zákazníkov na sociálnych sieťach za prvé 2 týždne kampane a vyše 150 registrovaných členov klubu v úzkom regióne s 10% pravidelným nárastom. Stratégia Klub Blanc Optik a nastavenie projektu bolo zrealizované na obdobie niekoľkých rokov, pričom návratnosť investície bola stanovená na obdobie do 3 mesiacov.
One thought on “Reklamná stratégia pre sieť predajní očnej optiky”
Comments are closed.
WordPress Commenter
22. decembra 2019 at 0:46Ahoj, toto je komentár.
Pre správu, úpravu alebo mazanie komentárov si pozrite sekciu Komentáre na nástenke.
Profilové obrázky komentujúcich sprostredkúva služba Gravatar.