Reklamná stratégia pre sieť predajní očnej optiky

Pre značku Blanc Optik a jej maloobchodné prevádzky sme vytvorili marketingovú stratégiu so zameraním na podporu exkluzivity značky, získanie nových zákazníkov a zvýšenie predaja v regiónoch so zastúpením svojích predajní.

Navrhli sme a kompletne zrealizovali reklamnú stratégiu exkluzívneho klubu pre zákazníkov “Klub Blanc Optik”.

  • Tvorba loga a dizajn klubu
  • Vytvorenie webu s registračným formulárom pre zákazníkov
  • Grafické spracovanie a kompletná správa PPC reklamných kampaní na sociálnych sieťach
  • E-mail marketing a tvorba špeciálnych ponúk pre členov klubu

Náš cieľ sme naplnili v priebehu niekoľkých týždňov. Reklamná kampaň na Facebooku priniesla 30% nárast zákazníkov na sociálnych sieťach za prvé 2 týždne kampane a vyše 150 registrovaných členov klubu v úzkom regióne s 10% pravidelným nárastom. Stratégia Klub Blanc Optik a nastavenie projektu bolo zrealizované na obdobie niekoľkých rokov, pričom návratnosť investície bola stanovená na obdobie do 3 mesiacov.

One thought on “Reklamná stratégia pre sieť predajní očnej optiky”

  1. Ahoj, toto je komentár.
    Pre správu, úpravu alebo mazanie komentárov si pozrite sekciu Komentáre na nástenke.
    Profilové obrázky komentujúcich sprostredkúva služba Gravatar.

Comments are closed.

Pošlite nám správu